Najczêœciej zadawane pytania i odpowiedzi:


Czy zakupiony towar mogę odebrać osobiście?
Tak, zakupione towary można odebrać w naszym sklepie w Krakowie. Należy jednak pamiętaæ, że konieczny będzie wcześniejszy kontakt telefoniczny, żeby obsługa mogła przetransferować zakupione przedmioty z magazynu.

Ile zapłącę za przesyłkę?
Koszty przesyłki są wyszczególnione na aukcji z każdym przedmiotem. Przy zakupie kilku towarów i połączeniu wysyłki, system zakupowy portalu Allegro automatycznie dobierze odpowiednie koszty wysyłki.

Nie mam konta na Allegro, a chciałbym kupić towar, czy to możliwe?
Oczywiście. Nie ma konieczności zakupu przez platformę Allegro - mogą Państwo kupić produkt bezpośrednio w naszym sklepie.

Rozmyśliłem się i nie chcę zamówionego wcześniej produktu - czy mogę go zwrócić?
Przed upływem 14 dni od daty otrzymania przesyłki można zwrócić zakupiony towar, jeżeli nie nosi on śladów użytkowania. Aby to zrobić należy poinformować nas mailowo lub telefonicznie, wydrukować i wypełnić formularz zwrotu (po prawej stronie) i odesłać do nas przedmiot wraz z wypełnionym formularzem.

Chcę reklamować towar, jak mam to zrobić?
Proszę pobrać formularz reklamacyjny (po prawej stronie), wypełnić go i odesłać wraz z uszkodzonym sprzętem do naszego sklepu. Jeżeli przedmiot został zniszczony mechanicznie podczas transportu, konieczne będzie dołączenie do reklamacji formularza zniszczeń spisanego wraz z kurierem doręczającym przesyłkę (dotyczy przesyłek kurierskich). Kurier ma obowiązek stawić się u Państwa w celu spisania takiego formularza nawet na następny dzień po doręczeniu.







POBIERZ:





Towary odsyłaj na adres:
Sklep MikroCeny
ul. Pachońskiego 8
31-223 Kraków



INFORMACJE KONTAKTOWE


Adres:
Sklep MikroCeny
ul. Pachońskiego 8
31-223 Kraków

Sklep czynny:
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00

E-mail:
mikroceny2020@gmail.com

Uchwyty do Telewizorów



JAK DO NAS DOTRZEĆ ?